. انواع محصولات چوبی با سبک لهستانی .


. طراح رویای شما هستیم .

گروه صنعتی اصیل چوب فعالیت خود را از سال 1381 در صنعت چوب آغاز نمود و انواع محصولات چوبی به روش خم کاری (لهستانی) را تولید و عرضه می کند.

این شرکت نیروهای متخصص و با تجریه، محصولی با کیفیت بالا تولید می کند. گروه صنعتی اصیل چوب در سال 1383 موفق به اخذ پروانه تولید از سازمان صنایع دستی و میراث فرهنگی در زمینه نازک کاری چوب گردید.

گروه صنعتی اصیل چوب با تولید میز، انواع صندلی، صندلی بار، چوب لباسی، مبلمان و صندلی راک به عنوان یکی از برندهای معتبر در صنعت چوب شناخته می شود و محصولات تولیدی خود را از طریق شبکه گسترده فروش در سراسر کشور توزیع می کند.

ارائه خدمات به مشتری، جزو برنامه های اصلی کاری ما بوده و هست. بر همین اساس، تمام سعی و تلاش ما این بوده که رضایت خاطر مشتری تأمین شده و تجربه خوبی از خرید، در ذهن مشتریان عزیز نقش بندد.

با ما بیشتر آشنا شوید


پرفروش‌ترین ها 

اسنیپت پویای شما در اینجا نمایش داده خواهد شد... این پیام به این دلیل نمایش داده می‌شود که چون فیلتر و قالبی برای استفاده ارائه نکرده‌اید.
" اصیل و ماندگار " 

جایی که مد به کمک زندگی می آید

محصولات ما 

همیشه هوایتان را داریم
راه های ارتباطی با گروه صنعتی اصیل چوب

در صورتیکه تمایل به سفارش حضوری، خرید اقساطی و یا مشاوره دارید، همکاران ما در بخش فروشگاه آماده راهنمایی شما مشتریان ارجمند می باشند. با ما در ارتباط باشید.


  • آدرس: تبریز، جاده آذرشهر، شیخ حسن، کوی صنعتی امام حسن، پلاک44
  • شماره تماس:  09144125696
  • ایمیل:  info@asilchoob.com

مطالب مفید اصیل چوب